Business Model Canvas

Om kurset

Business model generation, Alexander Osterwalder sin banebrytende bok fra 2012, satte forretningsutvikling og kundeopplevelse sammen i et innovativt rammeverk bygget på moderne arbeidsmetodikk. Business model Generation er fortsatt like aktuelt og er etablert over hele verden som språket for kundedrevet forretningsutvikling.

I kjernen ligger Business model canvas, som er et verktøy for å designe, beskrive og diskutere forrretning,- for å skape og kapre verdi.

Om foredragsholderne

Eirik Johnsen

Eirik beveger seg enkelt og komfortabelt mellom forretninger, teknologi og markedsføring. Hans bakgrunn innen både databehandling og kunst gjør ham like komfortabel i teknologisk arkitektur, brukeropplevelse og merkearkitektur.

Spesialiteter: Customer Experience strategy, Customer analytics, Business strategy, Process improvement, CRM strategy, Technology and marketing, User Experience, Requirements processes, IT architecture and strategy, Web process management, Enteprise web architecture, usability consultant, User Experience strategist, Information architecture

Victoria Utheim

Victoria jobber med brukerorientert forretningsutvikling fra innsikt til strategi, konsept og test. Hun er strategisk og kreativ. Hun brenner for å få fram ressursene i folk og selskap.

Spesialteter: Innovasjon, endring, kompetanseutvikling, Coaching, mentoring og opplæring.