Value Proposition Canvas, dag 2

Om kurset

Kurset er dessverre utsatt inntil videre på grunn av de gjeldene COVID-retningslinjene. Vi kommer tilbake med informasjon om nye datoer så snart vi vet mer.

Value Proposition Design er Alexander Osterwalder sin oppfølgerbok til Business model Generation og kom i 2014. Boka går i dybden på kundefronten av forretningen og hvordan skape verdiløfter som kunden elsker.

Verktøyet Value proposition canvas er det kraftfulle verktøyet i kjernen som hjelper deg å bygge sterke verdiløfter.

Om foredragsholderne

Eirik Johnsen

Eirik beveger seg enkelt og komfortabelt mellom forretninger, teknologi og markedsføring. Hans bakgrunn innen både databehandling og kunst gjør ham like komfortabel i teknologisk arkitektur, brukeropplevelse og merkearkitektur.

Spesialiteter: Customer Experience strategy, Customer analytics, Business strategy, Process improvement, CRM strategy, Technology and marketing, User Experience, Requirements processes, IT architecture and strategy, Web process management, Enteprise web architecture, usability consultant, User Experience strategist, Information architecture

Victoria Utheim

Victoria jobber med brukerorientert forretningsutvikling fra innsikt til strategi, konsept og test. Hun er strategisk og kreativ. Hun brenner for å få fram ressursene i folk og selskap.

Spesialteter: Innovasjon, endring, kompetanseutvikling, Coaching, mentoring og opplæring.